A0:  همايش روساي آموزشكده هاي فني و حرفه اي منطقه 4
The Cultural Affairs of EMAM Khamenei College of Bushehr
امور فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای استان بوشهر

 

 

همايش روساي آموزشكده هاي  فني و حرفه اي منطقه 4  روز چهارشنبه 24 فروردين و به ميزباني دانشكده هاي امام خامنه اي و الزهرا و در محل سالن اجتماعات ديوان محاسبات برگزار گرديد.

اين مراسم ساعت 30/9 با پخش آياتي از كلام الله مجيد و سرود جمهوري اسلامي آغاز شد. سپس كليپي در معرفي بوشهر كه در امور فرهنگي دانشكده امام خامنه اي تهيه شده بود، براي حاضران پخش شد. در ادامه آقاي بهروزي رييس دانشكده امام خامنه اي، ضمن خوش آمد گويي به حاضران به ارائه عملكرد و معرفي دانشكده امام خامنه اي پرداختند. ايشان پيشرفت طرح هاي عمراني، پروژه هاي دانشكده  و كارهاي انجام شده در بخش هاي مختلف از جمله امور فرهنگي، شاهد، و بسيج را بسيار چشمگير توصيف نمودند. وي همچنين از دفن شهيد گمنام در دانشكده امام خامنه اي بوشهر خبر دادند. وي رضايت دانشجويان و پرسنل و اساتيد از مجموعه و تلاشهاي دانشكده را بسيار خوب ارزيابي كرده و افزودند: عليرغم تمامي تلاشهاي انجام شده در اين دانشكده تا رسيدن به مطلوب نهايي راهي بس طولاني در پيش است.

در ادامه آقاي كيهان معاون اداره ديوان محاسبات استان بوشهر ضمن تشريح وظايف ديوان محاسبات اظهار داشتند: اصلي ترين وظيفه ديوان محاسبات، حفاظت از بيت المال است. اگر توانستيم از بيت المال حفاظت كنيم از كشور حفاظت نموده ايم. در ادامه روساي آموزشكده ها و دانشكده  سئوالات و ابهامات خود را از ايشان پرسيدند و آقاي كيهان نيز به سئوالات پاسخ داند.

آقاي مهندس شمس رييس دانشكده باهنر شيراز سخنران بعدي جلسه بودند. وي ضمن تشكر از آقاي بهروزي و خانم رضايي، به وظيفه مهم و خطير معلمان اضشاره كردند و گفتند: وظيفه ما يك وظيفه پرورشي خطير است. ايشان همچنين ضمن اشاره به تحولات اخير جهان اسلام، به تربيت دانشجويان اشاره كردند و اظهار داشتند: امروز ما بايد بيدار باشيم و دانشجويان را در اين برهه از زمان هدايت كنيم. وي در رابطه با انتقال آموزشكده هاي فني و حرفه اي به وزارت علوم تاكيد كردند: در اين نقل و انتقال نبايد دانشجويان متضرر شوند و امر آموزش بايد با نشاط و رونق بيشتري انجام شود. ايشان اظهار اميدواري كردند كه با انتقال آموزشكده ها به وزارت علوم، روند پيشرفت آموزشكده سرعت بيشتري بگيرد.

از جمله مواردي كه در اين جلسه به آن پرداخته شد، هفته معلم بود. روساي آموزشكده ها همگي براين امر تاكيد كردند كه هفته معلم را بايد هر چه باشكوه تر برگزار نمود. پس از پايان جلسه صبح، مهمانان در يك سفر دريايي شركت كردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط محمود حیدریه
آخرین مطالب

cache01last1394325119